Lorerunner's Forums

The Lorerunner's Forums

Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Turn 5-1069
Sun Oct 15, 2017 12:30 pm by SilverDragonRed

» Babylon 5: The Fall of Centauri Prime (S5:E19) ~ On the End of Londo Mollari and the Symmetry of Mister Morden
Tue Oct 10, 2017 10:20 am by Arsene Lupin

» Turn 4-1069
Mon Oct 09, 2017 9:30 pm by The_Wanderer_In_Rags

» StarCraft 2: Redux
Mon Oct 09, 2017 3:23 pm by theshadowcouncil

» Potential Future Loreruns
Mon Oct 09, 2017 2:26 am by WKC690

» Your Top 3 Themes of each Final Fantasy?
Sun Oct 08, 2017 11:28 am by Alianger

» Lorewalkers' Top 5: JRPGs
Sun Oct 08, 2017 9:27 am by Alianger

» Turn 3-1069
Sun Oct 01, 2017 5:21 am by FreelanceZero

» Bound by the Past
Thu Sep 28, 2017 2:58 pm by SilverDragonRed

You are not connected. Please login or register

Ministry of Finances & Transportation

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 14]

26 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 12:32 pm

My Dear MoFT, while you were gone the government almost got tricked into fighting a civil war due to someone's evil machinations and with the help of the Press, we were able to avoid the death and destruction of Lurem and thousands of lives

View user profile

27 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 4:53 pm

How could someone let that happen, jesus that's not what I thought this country was about, man times have changed, I remember a land of freedom and prosperity, not the land of hatred in such ways, thank god Im back, while I was in my office, I was thinking to myself that there needs to be taxes in this country, without tax, there would be no money to support anything around here, So by tomorrow I will be drafting a bill and be giving it to the president to send it to congress. and by the way: sorry folks that I was gone for so long without giving a vote in the senate, I was to drunk by the fine wine in Plainsdale but now the hangover is gone and Im back to work and to fight anything that comes to the future.

View user profile

28 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:05 pm

To any German "Citizen":Jeder SS-Wehrmacht Soldat, der bereit ist, Arbeit zu finden und ist unter Androhung der Strafverfolgung ist willkommen im Amt des Ministeriums für Finanzen und Verkehr in Echain, Ich bin für einen starken Mann, der sehr gut auf den Schutz bestimmter Dinge wie ein Büro, Pay ist gut, es ist ein System pro Stunde, also keine Sorge, und eine Sache, auch nicht zu kümmern ist jedes Land versucht, nehmen Sie zurück und verfolgen Sie, ich werde Sie sicher in der Stadt als Plainsdale bekannt zu bringen, bringen Sie bitte Jeder, der unter dem Gebiet der Chemie und Biologie ist, wie sie auch willkommen sind.

View user profile

29 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:08 pm

My dear friend, one of the reason why we have such problems is that we simply do not have any money to do anything. Without you and your budget the Senate devolved into arguing children. Instead I suggest instead that we print 10 times more Espada and set it's domestic value to be what we need it to be and slowly bring it's international value up to domestic value through trade or the mining of trade metals

View user profile

30 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:11 pm

Thats not a bad idea to bring up to the senate, I'll take it to consideration

View user profile

31 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:13 pm

We already have a budget that passed and printing money is up to the bank. The only thing now is time...

View user profile

32 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:14 pm

(MoFT)thebigbadwolfhub wrote:To any German "Citizen":Jeder SS-Wehrmacht Soldat, der bereit ist, Arbeit zu finden und ist unter Androhung der Strafverfolgung ist willkommen im Amt des Ministeriums für Finanzen und Verkehr in Echain, Ich bin für einen starken Mann, der sehr gut auf den Schutz bestimmter Dinge wie ein Büro, Pay ist gut, es ist ein System pro Stunde, also keine Sorge, und eine Sache, auch nicht zu kümmern ist jedes Land versucht, nehmen Sie zurück und verfolgen Sie, ich werde Sie sicher in der Stadt als Plainsdale bekannt zu bringen, bringen Sie bitte Jeder, der unter dem Gebiet der Chemie und Biologie ist, wie sie auch willkommen sind.

Bist du verrückt? Die Nazi-Jäger werden unser Land schwärmen

View user profile

33 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:16 pm

OOC: ENGLISH PLEASE Very Happy

View user profile

34 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:17 pm

Gollvieg wrote:
(MoFT)thebigbadwolfhub wrote:To any German "Citizen":Jeder SS-Wehrmacht Soldat, der bereit ist, Arbeit zu finden und ist unter Androhung der Strafverfolgung ist willkommen im Amt des Ministeriums für Finanzen und Verkehr in Echain, Ich bin für einen starken Mann, der sehr gut auf den Schutz bestimmter Dinge wie ein Büro, Pay ist gut, es ist ein System pro Stunde, also keine Sorge, und eine Sache, auch nicht zu kümmern ist jedes Land versucht, nehmen Sie zurück und verfolgen Sie, ich werde Sie sicher in der Stadt als Plainsdale bekannt zu bringen, bringen Sie bitte Jeder, der unter dem Gebiet der Chemie und Biologie ist, wie sie auch willkommen sind.

Bist du verrückt? Die Nazi-Jäger werden unser Land schwärmen

Ich hab schon gesagt wenn der Herr Minister sie nicht will oder zu viele hat, ich nehm sie liebend gern!

View user profile

35 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:17 pm

Mach dir keine Sorgen, das ist, warum sie eine andere Uniform tragen werden, die nichts wie das wehrmacht Outfit und auch einen obligatorischen Namenänderungsprozeß schauen wird.

View user profile

36 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:18 pm

OOC: ffs... lol...

View user profile

37 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:19 pm

OOC: A were are just talking in German because the minister is takling about Nazis Rolling Eyes

View user profile

38 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:20 pm

OOC: My characters father was a nazi general back in when the war was new and the thought of the nazi's winning was in mind, but i can also speak a good chunk of it too so thats another thing

View user profile

39 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:30 pm

OOC: My character was a anti-axis spy and he is arguing that sheltering Former SS officers will bring down the Allies upon us

IC: Ich würde vor dem Schutz der Nazis warnen. Die Alliierten nehmen ein viel größeres Interesse an unserem Land

View user profile

40 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:35 pm

Ich bin klar der Meinung das uns diese Leute von großem Nutzen sein werden. Was die Tommies und Amis angeht, ich würds jetzt nicht an die große Glocke hängen das wir Ex-SS im Land haben, aber was wollen sie machen? Ich kann mir nicht wirklich vorstellen das ,dass ein großes Nachspiel haben könnte. Die Amerikaner, Russen und Briten teilen die alten Wissenschaftler unter sich auf, warum sollen wir lehr ausgehen?

View user profile

41 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:35 pm

Last edited by (MoFT)thebigbadwolfhub on Mon Jan 23, 2017 5:36 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Link mistake)

View user profile

42 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:36 pm

(MoFT)thebigbadwolfhub wrote:Mach dir keine Sorgen, das ist, warum sie eine andere Uniform tragen werden, die nichts wie das wehrmacht Outfit und auch einen obligatorischen Namenänderungsprozeß schauen wird.

IC: Schade, die Nazis hatten so gut aussehende Uniformen ... dumme Nazis.

OOC: okay guys, as fun as it is to RP leaving the president out of the loop. We should stick with English for conversations between us

View user profile

43 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:37 pm

OOC: its okay, but dont do it here since we need our turn actions to be visible...

View user profile

44 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:41 pm

Es gibt nichts zu befürchten, die Verbündeten kommen für uns die vorübergehende Namensänderung wird die Verbündeten glauben, dass wir keine haben in unseren Räumlichkeiten, im nur mit ihnen für eine kleine Weile, vor allem die Wissenschaftler sind die ersten, die trotzdem gehen, werde ich behalten Die meisten der Wachen und geben einige an die Menschen, die sie brauchen.

English Version:There is nothing to worry about the allies coming for us the temporary name change will make the allies believe that we have none in our premises, im only using them for a little while, mostly the scientists are the first to go anyway, I will keep most of the guards and give some to the people that need them.

View user profile

45 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:45 pm

Ich habe vorher mit der Achse gearbeitet, während meine schöne Frau in Deutschland für die Olympischen Spiele 1936 war, arbeitete ich als einer der Wehrmacht-Wachen bis zu dem, was ich in Treblinka herausgefunden hatte, also beendigte ich meinen Job und ging zurück nach Echain für den Rest meines Lebens.

OOC: Don't worry this paragraph has nothing to do with actions

View user profile

46 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:51 pm

(MoFT)thebigbadwolfhub wrote:
Ich habe vorher mit der Achse gearbeitet, während meine schöne Frau in Deutschland für die Olympischen Spiele 1936 war, arbeitete ich als einer der Wehrmacht-Wachen bis zu dem, was ich in Treblinka herausgefunden hatte, also beendigte ich meinen Job und ging zurück nach Echain für den Rest meines Lebens.

OOC: Don't worry this paragraph has nothing to do with actions

Ich entschuldige mich, ich kenne kein Deutsch fließend, so dass ich nur einen Teil davon fangen konnte.

English: I no know German fluently. So I didn't catch that

View user profile

47 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:57 pm

Mr. Gollvieg looks at Grifenknight suddenly and gives a sheepish smile to the other two men, "Sieht aus, als ob der Präsident über uns wütend wird, wenn wir uns wie alte Frauen vor ihm unterhalten. Sollen wir das später fortsetzen?"

"Sorry about that Mr. President, it's been a long while since I got to use my education. We'll won't speak german anymore while you are in the room"

View user profile

48 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 5:59 pm

Ich wäre klar dafür, solch ein Gespräch sollte unter vier, oder in unserem Fall sechs Augen gehalten werden.

View user profile

49 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 7:29 pm

Your sharing is off, Bigbadhub. Can't see the document.

50 Re: Ministry of Finances & Transportation on Mon Jan 23, 2017 9:33 pm

It should be fixed now, sorry about that

View user profile

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 14]

Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next